بایرن مونیخ 2-1 بورسیا دورتموند؛ شکست دوباره زرد ها این بار در مونیخ

بایرن مونیخ 2-1 بورسیا دورتموند؛ شکست دوباره زرد ها این بار در مونیخ

بایرن مونیخ 2-1 بورسیا دورتموند؛ شکست دوباره زرد ها این بار در مونیخ

 

بازی بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند

بازی بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند

 در ادامه بازی های هفته دهم بوندسلیگا آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در ورزشگاه آلینز آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم مونیخی بود که به پیروزی رسید.

گزارش بازی:

نیمه اول:

این نیمه مطابق انتظار پایاپای ولی جذاب آغاز شد. اولین موقعیت در دقیقه پنجم اتفاق افتاد وقتی روی یک، یک دو بین لام و روبن، توپ به روبن رسید و شوت زیبای روبن بعد از مهار توسط وایدنفلر و برخورد به تیرک به کرنر رفت. سپس این نوبت دورتموند و میکیتاریان بود که روی یک حرکت انفرادی خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد که شوت او نیز با برخورد به تیرک به بیرون رفت. یکی دیگر از موقعیت های خوب بایرن شوت روبن بود که توسط وایدنفلر دفع شد اما یکی از جدی ترین موقعیت های بایرن بعد از گل دورتموند و در دقیقه 37 بود وقتی که روی پاس روبن، مولر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او توسط وایدنفلر دفع شد. همینطور یک دقیقه بعد روبن نیز پس از نفوظ به محوطه جریمه و دریبل چند نفر از مدافعان دورتموند به سمت دروازه این تیم ضربه ای زد که با برخورد به سباستین کئل به کرنر رفت.

نیمه دوم:

این نیمه با هیجانی کمتر از نیمه اول شروع شد ولی طبق انتظار، این بایرن بود که بیشتر حمله می کرد و دورتموند در پی کنترل بازی و نتیجه بود. اولین موقعیت بایرن در دقیقه 50 روی سانتر بن عطیه بوجود آمد وقتی روی سانتر این مدافع، ضربه لواندوفسکی شحاعانه توسط وایدنفلر به کرنر فرستاده شد. همینطور یکی دیگر از موقعیت های مهم باواریایی ها، ضربه سر بن عطیه روی سانتر لام بود که با اختلافی اندک به بیرون رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 17:59 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]